Zdenko Lipták

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Ako Orange nevie robiť biznis.

   Skončil mi paušál u tejto oranžovej spoločnosti. A tak som ich opäť navštívil. Keď sme podpísali zmluvu na ďaľšie 2 roky, tak som s pracovníčkou ešte diskutovali o iných akciách, ktoré má Orange.

Povedala, že mi vedia ponúknuť pevnú linku za polovicu. Je to vlastne ako mobil, len použivate číslo z pevnej telefónnej linky. A tak som sa opýtal, či majú v ponuke telefón na 2 SIM karty. Povedala, že NIE, čo bolo pre mňa veľkým prekvapením. Veď komu sa chcú nosiť dva mobily, keď môže nosiť jeden s dvoma číslami.

 

   Večer som si na internete začal zisťovať ponuku mobilov pre dve SIMkarty. A tak som si povedal, že si kúpim 2SIM mobil + akciu od Orange – pevná linka za polovicu. Pri podpise zmluvy som si zobral aj mobil. Keby som ho nebral, mal by som väčší počet voľnych minút za tú istú cenu. Preto som zavolal do Orange a opýtal sa ich, či sa nedá daná 2 dni stará zmluva anulovať a vystaviť nová. Odpoveď znela, že NIE. Snažil som sa slečne vysvetliť, že chcem novú zmluvu, vďaka ktorej bude Orangu platiť viac. A ona trvala na tom, že sa to nedá.

 

   Ja si vážne neviem predstaviť, keby niekto prišiel do mojej alebo inej firmy, kto by chcel zrušiť 2 dni starú zmluvu, lebo sa rozhodol, že chce ešte aj iné služby, čiže by platil každý mesiac viac a ja by som mu povedal NIE. Toto sa naozaj môže stať asi len v Orangey.

   No nič. Ja si počkám pár týždňov na akcie od ostatných operátorov a zoberiem si ich akciovú „pevnú“ linku. A z princípu si už nevezmem pevnú linku od Orangeu, keď si nevedia vážiť zákazníka.


Voľný čas | stály odkaz

Komentáre

  1. mam skusenost
    operator zmluvu zmeni - ked zaplatis mastnu pokutu za nedodrzanie zmluvy :-(
    publikované: 26.02.2010 16:46:10 | autor: amalka008 (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. všade sa to može stať
    im nejde o dobro zákazníka, ale o vlastné konto.

    preto moje motto znie: žiadne viazanosti!
    publikované: 26.02.2010 17:29:48 | autor: majamaja (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. hm...
    s modrym operatorom mam zatial same dobre skusenosti...pred nim som mala dlhe roky oranzoveho, zozral mi kopec nervov, modry zatial ziadne...podchvilou mi pride ponukova sms s niecim novym, este stale som si nezvykla, ze sa nemusim viazat na dva roky a tak menim jedna radost, pred koncom roka tusim po necelom mesiaci...stale vyhodnejsie...momentalne platim za tri mobily (pre troch) dohromady menej nez predtym za jedneho v oranzovom.
    publikované: 26.02.2010 17:33:45 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. ste blazni vsetci
    ste blazni vsetci co sa viazete a davate zarabat tymto darmozracom.maximalne nejaku kartu s kreditom a volat minimalne a usetrit a nedat zarabat tymto kapitalistom ktory si nielenze nevazia zakaznika ale ho aj oklamu a okradnu o jeho tazko zarobene peniaze.nerobim na to aby som prebytocne telefonoval.
    publikované: 26.02.2010 18:02:29 | autor: erikus (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. erikus
    nebuď taký tvrdý na ľudí. máš velikú pravdu, len škoda že niektorí ludia naozaj potrebujú ich služby, ale celé je to také prehnité ten kapitalizmus, že sa žiadnych služieb naozaj nedočkáš, kým sa nenecháš okradnúť.

    ja mám O2, a platím pár halierov mesačne, sama sa čudujem že im to v tomto kapitalizme vynáša. Stále sa bojím, že to dopadne ako so SKYEUROPE....
    publikované: 26.02.2010 18:12:39 | autor: Majamaja (e-mail, web, autorizovaný)
  6. hmm tiež som zmenila orandžovú za modrú
    atím 4 mobilky a ešt aj net k tomu neobmedzen na jednom z nich a paltím menej ako v orandžovej, o polovicu, voláme tak isto a nrátame žiadne minúty.. preč od nich :-))
    publikované: 26.02.2010 19:16:44 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  7. majamama
    bohuzial vynasa,ale keby by bolo viac takych ludi ako som ja tak by zo Slovenska utekali svinskym krokom lebo by zarobili minimum.davno neboli mobili a dalo sa existovat.lenze ludia spohodlneli a podlahli konzumnemu sposobu zivota.viazanost,uveri,splatkove karty a podobne.a nakoniec zistia ze sa dostali do pasce vlastnej marnotratnosti a nenazranosti.ale uz bude neskoro.vies aky je fasa pocit ked ti nepride ziaden sek alebo len minimum?ziadne vysoke ucty,ziadne splatky,citis sa slobodnejsie a nie si otrokom konzumu.ale bohuzial nie kazdy si to uvedomi a pochopi a pride na to o co tymto spolocnostiam ide.vytiahnut co najviac z vaseho vrecka
    publikované: 26.02.2010 19:18:30 | autor: erikus (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. juj mám niečo s písmenkami ospravedlňujem sa za chyby
    tak opravujem, platím štyri mobilky a ešte aj net k tomu neobmedzene na jednom z nich a platím menej ako v orange o plovicu, voláme tak isto a nerátame žiadne minúty preč od nich :-))
    publikované: 26.02.2010 19:20:48 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  9. viem aký je to pocit
    tiež som utiekla, ale osud si nesieme so sebou...
    ale naučila som sa, o čom je kapitalizmus a že je nastavený ako veľká sieť na malé ryby.

    uvidím do akej mieri sa mu dokážem v budúcnosti vyhnúť
    publikované: 26.02.2010 19:57:34 | autor: erikus (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Orange na zmluvu? NIKDY!
    Pred rokmi som tiez mal od tohto darmozraca alias Orange (vtedy sa to volalo nejako inak, uz si ani nespominam ako...)zmluvu na pausal, ktory, ked som ju chcel zrusit, sa prislo na to, ze je sfalsovany...Okrem dokladu o prebrati mobilu boli tie ohladom zmluv sfalsovane a podpisane niekym inym, no nie mnou. Doteraz padla iba hlava pracovnika Orange, ktory sa mi opovazil poslat tieto zluvy dodatocne a vdaka comu som odhalil tento podvod. Zaplatil som 18 tisicovu pokutu, kedze som chcel okamzite odist z viazanosti a uz nikdy o nej ani len neuvazoval. Kazdy emsiac si dobijem kredit a cely Orange mi moze vyskocit na hrb...ORANGE NIKDY VIAC!
    publikované: 26.02.2010 22:36:47 | autor: pista (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. oranzovy?samy problem
    uz nikdy viac oranzovy.moju staznost riesia uz treti mesiac a moja fakturantka mo neodpoveda na ziaden odkaz.totalna neucta k zakaznikovi z ich strany
    publikované: 27.02.2010 00:42:31 | autor: vilo (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. a
    ja som zas napísala komentár pod menom erikus, ospravedlnenie za to
    publikované: 27.02.2010 00:44:41 | autor: majamaja (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. Oranzovy su oz taky.
    Mal som frajerku od oranzovych. A poviem Vam, bola uz za tych 10 rokv nasiaknuta blbostou, ktoru tam do nich tlacia. Zamestnanci sa tak spravat musia. Tiez ako ich klient som mal IBA problemy. Ucty 12000, ziadna podpora stareho (10rokov) zakaznika atd... Teraz som uz rok u modreho a USMEV na tvari. No kde boli doteraz, preco sem neprisli uz skor? Mohol som usetrit na nejednu dovolenku. A funguju super, skoda len, ze tie faktury su asi najhorsie ake mozu existovat, teda ich vyhotovenie...
    publikované: 27.02.2010 15:09:28 | autor: pali (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014